Stażysta

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Stażysta
Miejsce pracy: Kadzidło
Numer: StPr/25/0319
OBOWIĄZKI:
Wsparcie Głównego Księgowego w codziennych pracach w zakresie księgowości bankowej, przygotowywanie dokumentów i raportów finansowych, sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej za Bank do instytucji nadzorczych, wsparcie merytoryczne zespołu księgowo-sprawozdawczego w ramach zastępstw.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/bankowość
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

Znajomość podstawowych zasad rachunkowości, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów i formułowania wniosków, dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne, chęć zdobywania wiedzy z zakresu prowadzenia księgowości, samodzielność w działaniu i skrupulatność, wysokie standardy etyczne, samodzielne rozwiązywanie problemów, szybkość w uczeniu się i łatwość w nawiązywaniu relacji. Mile widziane doświadczenie zawodowe.

Miejsce pracy:

Kadzidło


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Najnowsze oferty pracy:

Konsultant telefoniczny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Ołtarzew

Więcej informacji

Koordynator projektów logistycznych

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Zakroczym

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Stażysta / Stażystka - optymalizacja przepływu i zużycia baterii w magazynie i warsztacie

2025-05-27

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Jeśli interesujesz się logistyką, analizą procesów i chcesz mieć realny wpływ na usprawnienie działań w nowoczesnym...

Więcej informacji

Pomoc administracyjna - stażysta

2025-05-20

Powiatowy Urząd Pracy w Łosicach

mazowieckie / Łosice

Realizacja stażu zgodnie z programem stażu w Referacie Inwestycji i Drogownictwa/ Referacie Komunikacji/Referacie Finansowym/ Referacie Administracyjno -...

Więcej informacji