Technik ds. Urządzeń Biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:
- Dokonywanie przeglądów i napraw urządzeń biurowych.
- Instalacja urządzeń i szkolenie użytkowników.
- Sporządzanie dokumentacji naprawczej oraz kosztorysów.
- Organizacja procesu odbioru i dostarczania urządzeń do klienta.
- Uzgadnianie z klientem terminów i sposobów realizacji napraw.
- Współpraca z Koordynatorem Serwisu.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie techniczne (informatyka, elektronika lub pokrewne).
- Znajomość mechaniki i elektromechaniki, podstaw informatyki.
- Umiejętność analizy technicznej i rozwiązywania problemów.
- Znajomość dokumentacji technicznej w języku angielskim.
- Zdolności manualne, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B.
- Praktyczna znajomość języka angielskiego i obsługi komputera.
OFERUJEMY:
- Narzędzia pracy (telefon, auto służbowe, laptop).
- Nieformalną, partnerską atmosferę pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (szkolenia, opieka medyczna, pakiety sportowo-rekreacyjne).
- Możliwość profesjonalnego rozwoju poprzez szkolenia serwisowe.
Najnowsze komentarze