Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0200
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:

Młodszy Specjalista ds. IT

dzisiaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

dzisiaj

Polski Związek Działkowców Okręg Mazowiecki

mazowieckie / Siedlce

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik biurowy

dzisiaj

YOUR EXPERT sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji Przygotowywanie i składanie dokumentów dla uzyskania zezwolenia na pobyt czasowy Przygotowanie i uzyskanie...

Więcej informacji

Pracownik Biurowy

dzisiaj

RIM Rafał Pawłowski

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

Potrzebujemy kogoś do przyjmowania zleceń na kontenery, do układania grafików kursów dla kierowców i wystawiania faktur. Wymagane własne auto, gdyż...

Więcej informacji