Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:

Pielęgniarka / Pielęgniarz (Chirurgia)

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, ul. 1 Sierpnia 8

Więcej informacji

Przedstawiciel Handlowy

dzisiaj

Zepter International

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik biurowy

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Stare Opole

Fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu....

Więcej informacji

Pracownik administracyjno-biurowy

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Zapoznanie się z organizacją i działaniem Nadzoru Wodnego w Grodzisku Mazowieckim. Pomoc w prowadzeniu dziennika korespondencji wychodzącej....

Więcej informacji