Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:

Key Account Manager

dzisiaj

Elanders Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Płońsk

Więcej informacji

Specjalista ds. Kadrowo-Płacowych

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego w Warszawie S.A.

mazowieckie / Warszawa, ul. Modlińska 17

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik biurowy

dzisiaj

Motor-Land Małgorzata Pawlak

mazowieckie / Goślice

Wystawianie faktur, wpisywanie danych do komputera, pozostałe prace biurowe. Praca w Goślicach na 1/2 etatu w godz. 9-17 - do uzgodnienia. Wymagania...

Więcej informacji

Pracownik biurowy - stażysta

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim

mazowieckie / Milanówek

Proste biurowe prace pomocnicze w zakresie realizowanym przez komórkę organizacyjną (redakcja pism, segregowanie dokumentów dot. procedowanych spraw)....

Więcej informacji