Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0672
OBOWIĄZKI:
- obsługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji przychodzącej, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)- wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu,- przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:

Manager Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

dzisiaj

GFT Poland

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik biurowy - obsługa biura

wczoraj

POWIATOWY CECH Rzemiosł i Przedsiębiorczości

mazowieckie / Wołomin

Praca biurowa, kontakt z pracodawcami, uczniami i rodzicami. Wymagająca znajomości przepisów z zakresu oświaty zawodowej, prawea pracy i kodeksu pracy...

Więcej informacji

Pracownik administracyjno-biurowy – obsługa sprzedaży prenumeraty

wczoraj

WYDAWNICTWO TE-JOT TERESA JASKIERNY-KOWALKOWSKA Sp. K.

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, w pobliżu stacji metra Wierzbno

Zakres obowiązków: Organizacja codziennej pracy biura i bieżąca obsługa korespondencji. Wsparcie procesu sprzedaży prenumeraty czasopism – zarówno w...

Więcej informacji