Trade Marketing Specialist

Trade Marketing Specialist
Miejsce pracy: Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań
  • Czy masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, takim jak account manager w agencji reklamowej?
  • Swobodnie komunikujesz się zarówno w mowie, jak i w piśmie, a przejrzystość wypowiedzi to Twój atut?
  • Potrafisz skutecznie priorytetyzować zadania i dostosowywać działania do potrzeb klienta?
  • Cechuje Cię niezwykła dbałość o szczegóły — potrafisz wychwycić nawet najmniejsze literówki, błędy gramatyczne, ortograficzne, interpunkcyjne czy graficzne?
  • Współpracownicy cenią Cię za doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość i elastyczność w podejściu?
  • Masz doświadczenie w pracy z systemem Asana lub podobnym narzędziem do zarządzania projektami?
  • Masz ambicje do rozwoju i poszerzania swoich kompetencji?
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy z klientem
  • Doświadczenie w pracy z materiałami BTL (print i online)
  • Doświadczenie w pracy przy materiałach B2B
  • Znajomość specyfiki pracy działu handlowego
Sprawdź swój codzienny plan treningowy
  • Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji.
  • Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja.
  • Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych zasobów.
  • Przyjmowanie i obsługa zleceń na materiały sprzedażowe na odpowiedniej platformie do obsługi zgłoszeń.
  • Zlecanie i egzekwowanie wykonania materiałów przez inne osoby w dziale za pośrednictwem platformy do zarządzania projektami.
  • Wprowadzanie zmian i poprawek w gotowych materiałach według potrzeb zleceniodawców.
  • Planowanie tworzenia materiałów w oparciu o kalendarz działań.
  • Dbanie o aktualność materiałów dostępnych na platformach z materiałami sprzedażowymi.
  • Usuwanie nieaktualnych i dodawanie nowych materiałów na platformy z materiałami sprzedażowymi.
  • Zlecanie tworzenia materiałów zgodnych z aktualnie prowadzonymi działaniami promocyjnymi firmy.
  • Reagowanie na zmiany w strategii biznesowej firmy pod kątem informacji sprzedażowych.
  • Czuwanie nad zgodnością merytoryczną tekstów z aktualnymi informacjami na temat produktów.
  • Czuwanie nad wysoką jakością tekstową i graficzną materiałów (digital oraz drukowanych).
  • Znajomość oraz stosowanie proofreadingu.
  • Czuwanie nad spójnością i zgodnością materiałów z CI firmy.
  • Wprowadzanie własnych pomysłów na usprawnianie procesu zlecania i przygotowania materiałów.
  • Współpraca z innymi osobami z działu przy tworzeniu nowych materiałów sprzedażowych i innych kanałów dotarcia do klienta.
  • Analiza trendów rynkowych i proponowanie zmian w materiałach.
  • Znajdowanie potencjalnych tematów do komunikacji w materiałach sprzedażowych.
  • Trafficowanie działań w zespole marketingowym.
Praca w Benefit Systems to sport drużynowy.
Możesz liczyć na nasze wsparcie!
  • Czekamy na Ciebie w biurze przy stacji metra Rondo Daszyńskiego z umową na określony,
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance. Pracujemy w modelu hybrydowym,
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy ze SmartLunch,
  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,
  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems,
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,
  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,
  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych.
  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,
  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,
  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,
  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,
  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,
  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,
  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!
Jesteśmy Benefit Systems!

Odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój, to nasze DNA i rdzeń działalności biznesowej. Chcemy być najlepsi dla świata.
Z pasją tworzymy nasze programy dla tych, którzy chcą być aktywni i w pełni korzystać z życia. Dołączając do nas staniesz częścią globalnego ruchu B Corp, czyli spółek społecznie odpowiedzialnych.

Przygotuj się na Zdrową Przygodę Życia!

Najnowsze oferty pracy:

Technik Obsługi Obiektu

wczoraj

Strabag Sp. z o. o.

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Więcej informacji

Pracownik Tymczasowy

wczoraj

Adreams M. Smerda Sp.k.

mazowieckie / Żuromin

Więcej informacji
Więcej ofert pracy