Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Logistyki jako:
- zarządzanie pracą 4- osobowego zespołu nadzoru realizacji umów i zamówień,
- monitorowanie wydatków oraz terminowości realizacji umów i zamówień na dostawy,
- identyfikowanie i ocenę potencjalnych ryzyk w zakresie dostaw oraz opracowywanie strategii minimalizacji ryzyka dostaw,
- monitorowanie rozliczeń zawartych umów i zamówień, w tym: naliczanie kar za nieterminową realizację, sporządzanie raportów i oświadczeń z realizacji, prowadzenie wstępnej windykacji należności, udział w procesie reklamacji oraz sporządzanie aneksów/dokumentów zmieniających do umów,
- sporządzanie referencji/opinii o współpracy dla dostawców/wykonawców,
- monitorowanie i analizę wpływu modyfikacji zapotrzebowania na skutki realizacji zawartych umów/zamówień i stanów magazynowych oraz dostosowywanie zamówień do zmieniającego się planu zapotrzebowania,
- komunikację z dostawcami/wykonawcami w celu zapewnienia płynnego przebiegu procesu realizacji umów/zamówień oraz rozwiazywanie ewentualnych problemów wraz z negocjowaniem warunków umownych,
- opracowywanie projektów, regulaminów, instrukcji, procedur w zakresie zadań regulaminowych Działu lub Biura,
- wprowadzanie usprawnień w procesie nadzorowania realizacji umów i zamówień,
- zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznego zarzadzania w Spółce oraz kontrolę kompletności i aktualności dokumentów,
- przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń/praktyk dla nowych pracowników Biura,
- przygotowywanie raportów, zestawień, statystyk i danych na potrzeby Zarządu Spółki i Dyrekcji Biura.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie w przedziale: 11400 – 12000 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
- praca w godzinach: 7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku,
- wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
- pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
- możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
- bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
- bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK.
- wykształcenia wyższego technicznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 3 lat doświadczenia na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym,
- przynajmniej 2 lat doświadczenia w jednym ze wskazanych obszarów: zakupy, udzielenie zamówień publicznych, administracja lub sprzedaż,
- umiejętności praktycznego zastosowania przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
- umiejętności obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- umiejętności analitycznego myślenia i podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku,
- umiejętności delegowania zadań oraz budowania skutecznych relacji biznesowych,
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych,
- umiejętności współpracy i rozwiązywania problemów.
Najnowsze komentarze