Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Ogłoszenie numer: 10489371, z dnia 2025-12-01

Klient portalu Praca.pl

Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia.
  • Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące).
  • Zarządzanie przydzielonymi zgłoszeniami (od raportu do rozwiązania) i dostarczanie optymalnych rozwiązań dla klienta.
  • Wspieranie rozwoju wewnętrznej bazy wiedzy technicznej i tworzenie dokumentacji.
  • Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących jakości i stabilności platformy.
  • Współpraca z inżynierami w celu optymalizacji wydajności API i skalowania systemów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w technicznym wsparciu klienta lub na podobnym stanowisku technicznym.
  • Praktyczna znajomość i zrozumienie interfejsów REST API i/lub GraphQL API.
  • Doświadczenie w diagnozowaniu problemów aplikacji webowych i mobilnych.
  • Znajomość protokołów Single Sign-On (np. OAuth, SAML, SCIM).
  • Wysokie umiejętności rozwiązywania problemów (problem-solving) i wielozadaniowości.
  • Mile widziane: Doświadczenie w pracy z produktami B2B/SaaS; umiejętność skutecznego planowania i samodzielność w działaniu.

Oferujemy

  • Elastyczność zatrudnienia – wybór formy umowy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy).
  • Pracę w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Warszawie.
  • Rozbudowany pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna (Medicover) oraz karta Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów i wakacji.
  • Możliwości rozwoju (szkolenia, międzynarodowa współpraca).
  • Dodatkowe świadczenia: Program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe (Święta, Dzień Dziecka).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Technik Farmaceutyczny

dzisiaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Płock

Więcej informacji

Magister Farmacji

dzisiaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Kozienice

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie...

Więcej informacji

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

2025-11-29

Vetlab Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do...

Więcej informacji