Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”
Administracja Osiedla „Domaniewska ” w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko
- odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia,
- nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw,
- nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości,
- udział w przeglądach nieruchomości,
- współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych, lustracji, inwentaryzacji.
- sporządzanie zestawień planowanych kosztów do planów finansowych rocznych.
- odpowiedzialność za dokumentację dotyczącą lokali mieszkalnych, użytkowych, oraz terenów zewnętrznych,
- bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających,
- współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
- udział w posiedzeniach organów Spółdzielni.
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- posiadanie zdolności analitycznych
- zdolności interpersonalne,
- wysoka kultura osobista,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- dobry stan zdrowia umożliwiający pracę w nieruchomości i bezpośrednie kontakty z podwykonawcami i mieszkańcami oraz użytkownikami nieruchomości,
- dobra obsługa komputera (exel, word) w tym znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu.
- życiorys (CV) wraz ze zdjęciem,
- informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail),
zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
- praca w stabilnej firmie
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- ciekawa i pełna wyzwań pracę.
- dostęp do szkoleń
Osoby zainteresowane prosimy o składanie w Administracji Osiedla adres: al. Niepodległości 19 lok. 13, 02-653 Warszawa lub poprzez przycisk „aplikuj”
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail.
Najnowsze komentarze