HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie.
Aktualnie dla naszego klienta – międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystent / Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota, okolice Dworca Zachodniego
Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa biura, gości i korespondencji.
- Zarządzanie dokumentami, fakturami i raportami.
- Wsparcie administracyjne dla różnych działów.
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura i dbałość o jego estetykę.
- Rozwiązywanie bieżących problemów.
Kogo szukamy?
Osoby z doświadczeniem na recepcji/w biurze, która:
- Jest komunikatywna i energiczna.
- Cechuje ją wysoka kultura osobista i proaktywność.
- Pracuje w sposób zorganizowany, skrupulatny i dokładny.
- Posiada komunikatywną znajomość języka angielskiego (B1).
Co zapewniamy?
- Zatrudnienie na umowę o pracę na pół etatu (praca od pon. do pt., 9-17).
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Benefity, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i ubezpieczenie.
- Pełne wdrożenie i wsparcie w samodzielnym stanowisku.
- Możliwość rozwoju w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
Najnowsze komentarze