Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Biuro Marketingu
Digital Marketing Manager odpowiada za kompleksowe zarządzanie kampaniami digitalowymi uczelni, efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi, koordynację zespołu ds. mediów społecznościowych oraz optymalizację działań marketingowych realizowanych w kanałach cyfrowych.
- Planowanie, realizacja i nadzór kampanii digital. Kompleksowe przygotowanie i prowadzenie kampanii digitalowych,
- Regularne spotkania optymalizacyjne z agencją digitalową, bieżące monitorowanie wyników i wdrażanie rekomendowanych zmian,
- Analiza i optymalizacja kampanii. Ścisła współpraca z agencją digitalową w zakresie optymalizacji efektywności kampanii w kanałach Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram), LinkedIn Ads oraz TikTok Ads,
- Zarządzanie zespołem ds. mediów społecznościowych,
- Kontrola budżetu na działania digital marketingu z uwzględnieniem rozliczeń związanych z narzędziami i kampaniami digital,
- Regularne monitorowanie działań konkurencji z wykorzystaniem narzędzi takich jak biblioteki reklam Meta oraz Google Ads Transparency,
- Tworzenie oraz analiza raportów z kampanii digitalowych, ich archiwizowanie oraz udostępnianie w zespole.
- Znajomość narzędzi digital marketingowych,
- Silne umiejętności analityczne i interpretacja danych,
- Umiejętność zarządzania relacjami z agencjami digitalowymi,
- Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany i elastyczność w działaniu,
- Doskonałe zdolności interpersonalne oraz umiejętność efektywnej komunikacji z różnorodnymi interesariuszami (zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi),
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
- Wykształcenie wyższe.
- Pracę w uczelni uznanej i rozpoznawalnej na rynku edukacyjnym w Polsce i za granicą,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo, możliwość pracy hybrydowej,
- Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów i inicjatyw,
- Możliwość udziału w projektach mających wpływ na rozwój uczelni,
- Możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym kursach językowych,
- Dostęp do oferty edukacyjnej uczelni na preferencyjnych warunkach (zniżka do 90%),
- Możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- Dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- Prywatna opieka medyczna,
- Kartę MultiSport,
- Benefity w ramach świadczeń socjalnych.
Najnowsze komentarze