Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac

Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, a ostatnio też Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnościami i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Działu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało: 
  • Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, umów o dzieło oraz innych, których podpisanie będzie konieczne, a także weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i kadrowym 
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, zgodnie z zebranymi danymi, oraz zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń, 
  • Wdrażanie, aktualizacja potrzebnych zmian, nowych modułów programu kadrowo- płacowego Fundacji we współpracy z dedykowaną firmą  
  • Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, wypełnianie w imieniu Podatnika deklaracji na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji oraz przesyłanie ich do odpowiednich organów podatkowych, 
  • Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie oraz przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów, 
  • Czynny udziału w audytach, kontrolach i badaniach, 
  • Nadzór nad teczkami osobowymi pracowników oraz dokumentami związanymi z umowami cywilnoprawnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie kadr w programie komputerowym spełniającym wymogi odpowiednich przepisów prawa, 
  • Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień oraz sprawozdań na potrzeby wewnętrzne.   
Wyślij do nas CV, jeśli: 
  • Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie jako samodzielny specjalista ds. kadr i płac. 
  • Biegle znasz ustawę o Systemie Ubezpieczeń Społecznych oraz prawo pracy. 
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie. 
  • Dobrze czujesz się wspierając klientów wewnętrznych w zakresie spraw pracowniczych.  
Dlaczego warto do nas dołączyć? 
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje. 
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce. 
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Wynagrodzenie w przedziale 9011 -   9 448 zł brutto, możliwość okazjonalnej pracy zdalnej. 
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu. 
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce 
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych (po okresie próbnym: karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport). 
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.

Najnowsze oferty pracy:

Operator produkcji

dzisiaj

Personnel Service Polska

mazowieckie / Grójec

Więcej informacji

Sprzedawca działu mięsno-wędliniarskiego

dzisiaj

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ

mazowieckie / Grójec

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Kadrowo-Płacowych

dzisiaj

IMAR Service Group

mazowieckie / Warszawa, Wola, ul. Żelazna 59

Opis stanowiska Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz akt osobowych pracowników. Przygotowywanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń,...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

wczoraj

REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa

mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18

Twój dzień pracy będzie się składał z: Prowadzenia dokumentacji personalno-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; Naliczania wynagrodzeń i...

Więcej informacji