- Organizacja procesów onbordingu, x-sell i up-sell z uwzględnieniem różnych kanałów obsługi
- Identyfikacja segmentów Klientów o wysokim potencjale do cross-sell i up-sell
- Opomiarowanie drożności kluczowych procesów klientowskich
- Identyfikacja Klientów zagrożonych odejściem wraz ze zlecaniem kampanii retencyjnych
- Analiza jakości akwizycji
- Analiza skuteczności prowadzonych działań i proponowanie usprawnień
- Zdolność wnioskowania na podstawie dostarczonych danych, raportów i analiz
- Otwartość na rozwój oraz chęć pogłębiania wiedzy
- Bardzo dobra znajomość analizy finansowej, pakietu Office, w tym biegle Excel
- Umiejętność analizy, oceny oraz interpretacji wskaźników biznesowych
- Doświadczenie w instytucji finansowej w centrali banku w zespole produktowym lub odpowiedzialnym za proces produktowy
- Samodzielność, komunikatywność, asertywność, umiejętność podejmowania decyzji i działania pod presją czasu
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- kwartalny system premiowy
- możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach
- równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym
- pracę hybrydową w jednym z naszych biur (Warszawa, Bydgoszcz) lub pracę zdalną
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Najnowsze komentarze