Specjalista ds. analizy procesów klientowskich

Ogłoszenie numer: 9983698, z dnia 2025-06-26

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. analizy procesów klientowskich

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Usprawnianie procesów związanych z onboardingiem i rozwojem relacji z klientami (x-sell, up-sell),
  • Identyfikacja klientów z potencjałem oraz zagrożonych odejściem,
  • Współtworzenie i analiza kampanii retencyjnych,
  • Ocena jakości pozyskiwanych klientów i skuteczności prowadzonych działań,
  • Proponowanie optymalizacji w oparciu o dane i wskaźniki biznesowe.

Wymagania

  • Doświadczenie w analizie danych i pracy z raportami,
  • Biegła obsługa MS Excel i znajomość zasad analizy finansowej,
  • Praktyka zdobyta w centrali banku lub instytucji finansowej,
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, odporność na presję,
  • Umiejętność formułowania wniosków i podejmowania decyzji.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Premie kwartalne uzależnione od wyników,
  • Udział w projektach o realnym wpływie na rozwój organizacji,
  • Wspierające środowisko pracy i work-life balance.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Architekt kreatywny

dzisiaj

BBGK Architekci Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Blisko tramwaj, metro, autobus, PKP Powiśle

Więcej informacji

Pielęgniarka / Pielęgniarz

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Belgradzka 18

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Procesów Biznesowych

2025-07-16

SCS Expert Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Bielany, ul. Gdańska 27/31

Zakres obowiązków: Obsługa i nadzór nad systemem zarządzania projektami konsultingowymi, w tym wsparcie użytkowników w rejestrowaniu informacji...

Więcej informacji

Ekspert / Starszy Specjalista ds. Zarządzania Cyklem Życia Klienta

2025-06-25

Bank Pocztowy S.A.

mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków Organizacja procesów onbordingu, x-sell i up-sell z uwzględnieniem różnych kanałów obsługi Identyfikacja segmentów Klientów...

Więcej informacji