Główny specjalista

Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie
Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Sanitarnego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151441

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi. W związku z tym, w zależności od potrzeb, praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim. Pomieszczenie zakładu pracy uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnościami w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada platformę schodową dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściu do budynku od ul. Targowej 65. Drzwi wejściowe do budynku od strony ul. Targowej 65 pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W budynku Głównego Inspektoratu Sanitarnego korytarze są przestronne, pozbawione progów, ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z czterech toalet znajdujących się na parterze, II, IV i VI piętrze. Istnieje również możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności oraz korzystania z parkingu podziemnego.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy pracownicze, w szczególności poprzez nadzór nad i udział w procesie nawiązywania, przebiegu oraz rozwiązywania stosunków pracy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Prowadzi akta osobowe i dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy zgodnie z określonymi wymaganiami prawnymi oraz zbiór danych pracowników Głównego Inspektoratu Sanitarnego w systemie informatycznym w celu właściwej realizacji obowiązków pracodawcy
  • Bierze udział w opracowaniu i uczestniczy w realizacji polityki kadrowej urzędu, w tym uczestniczy w projektowaniu regulacji wewnętrznych i wzorów dokumentów z zakresu polityki kadrowej w celu zapewnienia poprawności realizowanych procesów oraz doskonalenia zarządzania
  • Prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników Głównego Inspektoratu Sanitarnego w celu prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Prowadzi sprawy związane z obsługą Pracowniczego Planu Kapitałowego w odniesieniu do osób zatrudnionych w ramach stosunku prac
  • Koordynuje proces dotyczący realizacji ocen okresowych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Realizuje sprawy dotyczące służby przygotowawczej w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Sporządza sprawozdania i analizy statystyczne dla instytucji zewnętrznych i kierownictwa w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań wynikających z obowiązków pracodawcy
  • Współpracuje z ZUS oraz innymi instytucjami w sprawach pracowniczych w celu prawidłowej realizacji zadań z powszechnie obowiązujących przepisów prawa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w obszarze obsługi kadr
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość pakietu MS Office, w tym podstawowa znajomość arkusza kalkulacyjnego
  • Umiejętności organizacyjne, zdolność pracy zarówno w grupie jak i indywidualnie
  • Zdolność analitycznego i perspektywicznego myślenia
  • Kreatywność w projektowaniu nowych rozwiązań prawno-organizacyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa pracy
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość funkcjonowania administracji publicznej

Najnowsze oferty pracy:

Administrator systemów informatycznych

dzisiaj

POLANGLO SP. Z O.O.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Lider konfekcji

dzisiaj

ZPC Milanówek Sp. z o.o.

mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Kadrowo-Płacowych

2025-05-06

RETS Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Administrowanie procesami kadrowo-płacowymi, w tym przygotowanie dokumentacji takiej jak umowy o pracę, aneksy czy świadectwa pracy....

Więcej informacji

Samodzielny referent

2025-05-05

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Praca w budynku przystosowanym do potrzeb...

Więcej informacji