Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153095
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Praca w terenie,
- Zagrożenie związane z przemieszczaniem się ludzi,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji oraz inne wystąpienia w zakresie merytorycznym Wydziału, generuje dane z systemów policyjnych na potrzeby uprawnionych podmiotów resortowych i pozaresortowych,
- Przygotowuje dokumentację związaną z rozpoznawaniem i organizowaniem lokalnego doskonalenia zawodowego oraz szkoleń specjalistycznych dla policjantów i pracowników Wydziału , w tym również szkoleń specjalistycznych dla policjantów jednostek i komórek organizacyjnych KSP w zakresie merytorycznym Wydziału,
- Dokonuje sprawdzeń w Systemach Wspomagania Dowodzenia Policji na potrzeby podmiotów zewnętrznych i resortowych oraz ewidencjonuje i dystrybuuje materiały z tych sprawdzeń i zarejestrowane nagrania materiałów audio,
- Prowadzi dziennik przepisów jawnych, aktualizuje wpływające do Wydziału przepisy prawne i zapoznaje z ich i treścią policjantów i pracowników Wydziału oraz uczestniczy w prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Wydziału j poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentów ,
- Prowadzi dokumentację związaną z zajęciami wyszkolenia strzeleckiego oraz testami sprawności fizycznej policjantów Wydziału oraz związaną z tym obsługę systemu SWOP,
- Realizuje zadania w zakresie rozpoznania potrzeb oraz kierowania policjantów na służby ponadnormatywne, sporządza dokumentację w tym zakresie oraz rozlicza policjantów z uzyskanych wyników w systemie SESPOL
- Prowadzi archiwum podręczne Wydziału, przekazuje dokumentację archiwalną do komórki właściwej ds.archiwum,
- Prowadzi lub uczestniczy w powoływanych komisjach spisowych Komendy oraz dokonuje okresowych spisów inwentarzowych rzeczowych składników majątku Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1,5 roku w administracji
- Posiadanie wiedzy z zakresu znajomości: ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych w zakresie: - doskonalenia zawodowego w Policji, - wyszkolenia strzeleckiego oraz testów sprawności fizycznej policjantów; -przepisów dotyczących archiwizacji w Policji.
- Posiadanie umiejętności: dobrej organizacji pracy własnej,
- Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, argumentowania
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość: ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Najnowsze komentarze