Inspektor

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VII poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153720

Warunki pracy

- praca o charakterze dynamicznym i statycznym; - sztuczne i naturalne oświetlenie; - wysiłek fizyczny - przenoszenie dowodów rzeczowych; - praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic; - podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; - kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentami; - wymuszona pozycja ciała; - praca przy monitorze ekranowym powyżej dobowego czasu pracy; - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynku).

Zakres zadań

  • prowadzenie dokumentacji związanej z dowodami rzeczowymi, a w szczególności: wykazów dowodów rzeczowych, ksiąg dowodów rzeczowych, ewidencji przyjęcia, wydania lub przekazania dowodów rzeczowych, protokołów okresowej inwentaryzacji dowodów rzeczowych;
  • rejestrowanie wykazów dowodów rzeczowych w księgach dowodów rzeczowych oraz nanoszenie numeracji, która stanowi załącznik do księgi;
  • przyjmowanie dowodów do magazynu, sprawdzanie zgodności opisu z wykazu pod kątem zgodności z zapisem w protokole czynności, podczas której dowód uzyskano oraz sprawdzanie poprawności oznaczenia na opakowaniach bądź na przymocowanych metryczkach;
  • realizowanie prawomocnych postanowień w przedmiocie dowodów rzeczowych zabezpieczonych do prowadzonych postępowań przygotowawczych;
  • rejestracja wszczętych śledztw i dochodzeń;
  • wprowadzanie danych do systemu eRCDŚ;
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze administracyjno-biurowym;
  • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
  • umiejętności interpersonalne i współpracy;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
  • umiejętność działania pod presją czasu;
  • działanie pod presją czasu.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dni 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. i później.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania jednostki Policji, obiegu dokumentów itp.
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej.

Najnowsze oferty pracy:

Lekarz Stomatolog

dzisiaj

Medicover Stomatologia

mazowieckie / Mława, ul. Sienkiewicza 29

Więcej informacji

Lekarz psychiatra dzieci i młodzieży

dzisiaj

FUNDACJA IDYLLA

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej

dzisiaj

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym: prowadzenie zakładowej składnicy akt; informowanie pracowników o...

Więcej informacji

Specjalista ds. administracyjnych

wczoraj

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Będziesz odpowiadać za: organizacja procesu obiegu dokumentów, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestru...

Więcej informacji