Komenda Miejska Policji w Płocku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
                                   Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
                    Inspektor                
                                                                    Miejsce pracy: Płock                                             
                                                                  Ogłoszenie o naborze Nr 157669                                             
                                                              Warunki pracy
- Praca administracyjno - biurowa 
- Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
- Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- Oświatlenie naturalne i sztuczne
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
- Wymuszona pozycja ciała
- Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A" Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na pierwszym piętrze, który jest częściowo dostosowany do osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnatrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
- W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- Wprowadza dane dot. zdarzeń drogowych /kolizji, wypadków/ do bazy KSIP /SEWIK/.
- Udziela odpowiedzi firmon ubezpieczeniowym i uprawnionym instytucjom dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku.
- Opracowywuje miesięczne informacje o stanie bezpieczeństwa na drogach miasta Płocka i powiatu płockiego, tj. liczba wypadków, ich przyczyny, liczba ofiar i inne.
- Uzupełnia informacje dot. zdarzeń drogowych z udziałem n/n sprawców zdarzeń drogowych.
- Obsługuje Platformę Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów - zakładka mandaty karne.
- Odbiera z sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego dokumentację dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku.
- Sprawdza odebraną dokumentację pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji.
- Pomaga w archiwizacji materiałów ostatecznie załatwionych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli min. ,,poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Samodzielność
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz z zakresu obsługi systemu KSIP

Najnowsze komentarze