Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

Ogłoszenie numer: 10438755, z dnia 2025-11-20

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienny kontakt z klientami w języku rosyjskim i polskim (mailowo oraz telefonicznie)
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą
  • Wsparcie przy procesach reklamacji, wymianie sprzętu i innych zgłoszeniach klientów
  • Uzupełnianie oraz aktualizowanie danych w systemach firmowych

Wymagania

  • Biegła znajomość języka rosyjskiego (C2) oraz dobra znajomość języka polskiego (min. B1/B2)
  • Dobra obsługa komputera i podstawowych narzędzi biurowych
  • Komunikatywność, empatia i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i realizacji kilku zadań jednocześnie
  • Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta lub zainteresowanie branżą medyczną

Oferujemy

  • Umowę zlecenie (szczególnie dla studentów)
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz miesięczne premie
  • Elastyczny grafik i możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
  • Dofinansowanie do okularów, wakacji i program poleceń pracowniczych
  • Kartę Multisport Plus oraz wewnętrzny program prozdrowotny
  • Dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Technik Farmaceutyczny

wczoraj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Płock

Więcej informacji

Magister Farmacji

wczoraj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Kozienice

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

2025-11-27

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów...

Więcej informacji

Customer Advisor with Norwegian

2025-11-27

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to...

Więcej informacji