Key Account Manager

Bujalski sp. z o.o. jest w pełni polską i rodzinną firmą założoną w 1994 roku przez Leszka Bujalskiego.
Zajmujemy się produkcją zbiorników, konstrukcji oraz szeroko pojętych wyrobów ze stali kwasoodpornej dla przemysłu spożywczego, kosmetycznego i farmaceutycznego. Od lat współpracujemy z największymi koncernami przemysłowymi, a na swoim koncie mamy realizację projektów praktycznie na każdym kontynencie.
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego Key Account Managera, który będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów, zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, budowanie sieci dystrybutorów, współpracę z dystrybucją oraz za rozwój sprzedaży w przypisanym portfolio. Poszukujemy osoby zorientowanej na długofalową współpracę, która potrafi łączyć strategiczne podejście z codzienną operacyjną obsługą klienta.

Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
  • Pozyskiwanie kluczowych klientów,
  • Identyfikacja potrzeb i wymagań kluczowych klientów oraz efektywna pomoc,
  • Dostosowywanie oferty firmy do potrzeb klientów kluczowych oraz opracowywanie strategii sprzedaży,
  • Bieżąca obsługa klientów oraz zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Negocjacje warunków umów z kluczowymi klientami.
Wymagania
  • Doświadczenie min. 3 lata w sprzedaży dóbr inwestycyjnych w branży: farmaceutycznej, spożywczej, kosmetycznej - warunek konieczny,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (mile widziany poziom C1),
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
  • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji celów,
  • Doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
  • Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny,
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do obiadów, prywatna opieka medycznej, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku),
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z wieloletnimi tradycjami,
  • Praca w międzynarodowym środowisku oraz możliwość wyjazdów w delegacje zagraniczne,
  • Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, dostęp do CRM),
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w dynamicznym, wspierającym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Lekarz Stomatolog

dzisiaj

Medicover Stomatologia

mazowieckie / Mława, ul. Sienkiewicza 29

Więcej informacji

Lekarz psychiatra dzieci i młodzieży

dzisiaj

FUNDACJA IDYLLA

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Opiekun / Opiekunka Klienta Kluczowego

dzisiaj

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, Wola, niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się min. 2 letnim doświadczeniem w obsłudze kluczowego klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność?...

Więcej informacji

Specjalista ds. Klientów Strategicznych

2025-07-26

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Wołomin

Utrzymywanie i rozwijanie relacji z największymi klientami: sieciami handlowymi, dystrybutorami i hurtowniami, Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej,...

Więcej informacji