Kierownik ds. Bezpośredniej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Warszawa, al. Zjednoczenia 36
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- efektywne zarządzanie personelem recepcyjnym oraz zapewnienie odpowiednich zasobów ludzkich do prawidłowej realizacji zadań działu;
- nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami;
- rekrutacja, szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników;
- koordynowanie planu wizyt pacjentów;
- nadzór nad raportami kasowymi oraz prawidłowym przepływem informacji z pozostałymi działami spółki;
- przyjmowanie/wyjaśnianie reklamacji obsługowych;
- zarządzanie w systemie informatycznym grafikami lekarzy;
- realizacja akcji promocyjnych w Centrum Medycznym;
- monitorowanie dostępności usług medycznych w Centrum Medycznym.
Od kandydatów oczekujemy:
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- inicjatywy i samodzielności w działaniu;
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel);
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- doświadczenia z zarządzaniu personelem – dodatkowy atut.
Oferujemy:
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
- wspierającą i przyjazną atmosferę oraz dobrą organizację pracy;
- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach;
- prywatną opiekę medyczną;
- dodatkowe benefity min. współfinansowana karta sportowa, bilety do kina, vouchery na zakupy;
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Najnowsze komentarze