Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)

Meble Akord to firma rodzinna z tradycjami, która od pokoleń tworzy meble z pasją i dbałością o każdy szczegół. Już od ponad 30 lat projektujemy i produkujemy meble z płyty laminowanej oraz oferujemy szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Nasze produkty trafiają zarówno do klientów w Polsce, jak i za granicą – można je znaleźć na większości rynków w całej Europie.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi stale poszerzamy nasz zespół o nowych specjalistów, którzy razem z nami chcą tworzyć piękne i funkcjonalne wnętrza.
Być może to właśnie Ciebie szukamy!

Dołącz do naszego zespołu i razem z nami twórz meble, które inspirują!

Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager)
Miejsce pracy: Koprki
Zadania:
  • Organizacja, zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu kadrowego
  • Budowa efektywnych struktur organizacyjnych oraz doradztwo dla kadry kierowniczej w zakresie optymalnych rozwiązań w kontekście przepisów prawa pracy
  • Opracowywanie i wdrażanie regulaminów, procedur kadrowych oraz RODO
  • Prowadzenie procesów kadrowych w zakresie: nawiązanie/zakończenie stosunku pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy, umów cywilnoprawnych oraz nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej
  • Organizacja zatrudnienia dla pracowników spoza Polski w tym pozyskanie wymaganych prawem pozwoleń
  • Naliczanie i weryfikacja list płac (składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, zasiłków, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzin, benefitów, rozliczanie zaliczek)
  • Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, GUS, PPK i prowadzenie procesów kontrolnych
  • Koordynacja harmonogramów, procesów i szkoleń BHP z osobą odpowiedzialną
  • Wdrażanie usprawnień w zakresie procesów kadrowych w tym digitalizacja procesów
  • Planowanie i realizacja budżetu wynagrodzeń i jego pochodnych, oraz budżetu świadczeń pracowniczych
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wdrażanie ich w firmie
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz dot. obszaru kadrowo-płacowego
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: Zarządzanie, Ekonomia, Finanse, Prawo
  • 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz naliczania list płac
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia dokumentacji pracowniczej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • Dokładność, terminowość, systematyczność umiejętności analityczne
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej oraz organizowania pracy własnej i podległego zespołu
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, predyspozycje osobowościowe (komunikatywność, inicjatywa, kreatywność, wysoka kultura osobista).
Mile widziane:
  • Znajomość RODO
  • Doświadczenie w digitalizacji procesów kadrowych
  • Znajomość systemów ERP
  • Znajomość Gratyfikant Nexo
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów 
  • Elastyczny czas pracy
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne
  • Dodatkowe świadczenia socjalne 
  • Bony towarowe 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Fizjoterapeuta / Fizjoterapeutka

dzisiaj

LUX MED Sp. z o.o.

mazowieckie / Szymanów (pow. piaseczyński, gm. Góra Kalwaria)

Więcej informacji

Monter instalacji wodno-kanalizacyjnej

dzisiaj

Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy