Meble Akord to firma rodzinna z tradycjami, która od pokoleń tworzy meble z pasją i dbałością o każdy szczegół. Już od ponad 30 lat projektujemy i produkujemy meble z płyty laminowanej oraz oferujemy szeroki wybór artykułów wyposażenia wnętrz. Nasze produkty trafiają zarówno do klientów w Polsce, jak i za granicą – można je znaleźć na większości rynków w całej Europie.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi stale poszerzamy nasz zespół o nowych specjalistów, którzy razem z nami chcą tworzyć piękne i funkcjonalne wnętrza.
Być może to właśnie Ciebie szukamy!
Dołącz do naszego zespołu i razem z nami twórz meble, które inspirują!
- Organizacja, zarządzanie i nadzór nad pracą zespołu kadrowego
- Budowa efektywnych struktur organizacyjnych oraz doradztwo dla kadry kierowniczej w zakresie optymalnych rozwiązań w kontekście przepisów prawa pracy
- Opracowywanie i wdrażanie regulaminów, procedur kadrowych oraz RODO
- Prowadzenie procesów kadrowych w zakresie: nawiązanie/zakończenie stosunku pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy, umów cywilnoprawnych oraz nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej
- Organizacja zatrudnienia dla pracowników spoza Polski w tym pozyskanie wymaganych prawem pozwoleń
- Naliczanie i weryfikacja list płac (składki ZUS, zaliczki PIT, naliczanie wynagrodzeń chorobowych, urlopowych, zasiłków, ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, odpraw, nadgodzin, benefitów, rozliczanie zaliczek)
- Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, GUS, PPK i prowadzenie procesów kontrolnych
- Koordynacja harmonogramów, procesów i szkoleń BHP z osobą odpowiedzialną
- Wdrażanie usprawnień w zakresie procesów kadrowych w tym digitalizacja procesów
- Planowanie i realizacja budżetu wynagrodzeń i jego pochodnych, oraz budżetu świadczeń pracowniczych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i wdrażanie ich w firmie
- Przygotowywanie raportów oraz analiz dot. obszaru kadrowo-płacowego
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: Zarządzanie, Ekonomia, Finanse, Prawo
- 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra wiedza z zakresu prawa podatkowego oraz naliczania list płac
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia dokumentacji pracowniczej
- Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)
- Dokładność, terminowość, systematyczność umiejętności analityczne
- Umiejętność pracy wielozadaniowej oraz organizowania pracy własnej i podległego zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, predyspozycje osobowościowe (komunikatywność, inicjatywa, kreatywność, wysoka kultura osobista).
- Znajomość RODO
- Doświadczenie w digitalizacji procesów kadrowych
- Znajomość systemów ERP
- Znajomość Gratyfikant Nexo
- Stabilne zatrudnienie
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Bony towarowe
Najnowsze komentarze