Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​
przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie.

Twoją rolą będzie:
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta,
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych przez podległy Zespół,
  • nadzór nad procesami utrzymania klienta w Dziale Sprzedaży Indywidualnej,
  • zgłaszane inicjatyw, automatyzacji, usprawnień bieżącej pracy mające na celu zwiększenie efektywności podległego Zespołu,
  • motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta,
  • zapewnienie przestrzegania przez podległy personel procedur, instrukcji związanych z funkcjonowaniem Działu,
  • koordynowanie i nadzorowanie pracy poszczególnych pracowników,
  • nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym nowozatrudnionych pracowników,
  • zapewnienie odpowiednio grafiku pracy Zespołu.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • minimum dwa lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem, 
  • minimum dwa lata doświadczenia w pracy w zespole utrzymania klienta/ retencji itp.
  • doświadczenie w pracy w call center, 
  • mile widziane wykształcenie wyższe,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office w tym znajomość MS Excel w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów.
  • umiejętność współpracy oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jasność w przekazywaniu komunikatów, 
  • umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, 
  • kreatywność.
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz premię zależną od realizacji założonych celów jakościowych i sprzedażowych,
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli,
  • work-life balance​ – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń

Najnowsze oferty pracy:

Asystent / Asystentka księgowości

dzisiaj

KDK Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Lider Zmiany / Liderka Zmiany

dzisiaj

Lotte Wedel Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy