Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimskie 94
Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- wsparcie merytoryczne Pracowników Contact Center w zakresie obsługi Pacjenta,
- koordynowanie i nadzorowanie bieżącej pracy Contact Center podczas pełnionych dyżurów,
- monitorowanie efektywności i jakości pracy podległego Zespołu (wyznaczanie i egzekwowanie realizacji celów poprzez motywowanie/coaching),
- inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu doskonalenie procesów obsługi w Contact Center,
- ścisła współpraca z innymi działami w ramach struktury Contact Center.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Pacjenta,
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku oraz w weekendy,
- praktyczna znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel,
- wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu organizacji pracy,
- chęć dzielenia się pasją związaną z pracą z ludźmi,
- odpowiedzialność, pewność siebie oraz otwartość na nowe wyzwania.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej i znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Najnowsze komentarze