Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Obsługa Umowy z Klientem Kluczowym w obszarze realizacji zamówień, koordynowania procesów logistycznych, raportowania oraz obsługi po sprzedażowej.  Działania obsługowe, mające na celu utrzymanie zadowolenia klienta, obejmujące pomoc techniczną, obsługę reklamacji, wsparcie w zakresie użytkowania produktu, a także zbieranie opinii i sugestii.

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • praca na systemach obsługowych,
  • obsługa Klienta w obszarze  obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń,
  • monitorowanie przepływu przesyłek,
  • raportowanie dużych wolumenów/zamówień
  • posprzedażowa obsługa Klienta
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • bardzo dobra znajomość pakietu office w tym Excela, 
  • zdolność pracy na dużej ilości danych, 
  • doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta
Mile widziane:
  • doświadczenie w obszarze logistyki, 
  • znajomość SAP
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Będziesz częścią kilkunastoosobowego młodego i zgranego zespołu, który obsługuje najlepsze grupy sprzedażowe w T-Mobile Polska.
  • Działaj dla ponad 12 milionów Klientów w Polsce i miej realny wpływ na ich komfort korzystania z naszych usług.
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik Ochrony - obiekt handlowy

dzisiaj

Securitas Polska

mazowieckie / Warszawa, Praga-Północ

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista Obsługi Klienta

dzisiaj

GRUPA PZU

mazowieckie / Mińsk Mazowiecki

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert...

Więcej informacji

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

wczoraj

Foodcom S.A.

mazowieckie / Warszawa

Obowiązki: Prezentacja oferty platformy e-commerce oraz korzyści ze sprzedaży produktów za jej pośrednictwem Aktywne pozyskiwanie nowych klientów...

Więcej informacji