Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: CS Elektrownia Powiśle
Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 43B
Zakres obowiązków:
- Telefoniczny kontakt z pacjentami z istniejącej bazy – umawianie wizyt oraz przedstawianie usług stomatologicznych,
- Przedstawianie aktualnych ofert, promocji i pakietów zabiegów w sposób rzetelny i przejrzysty,
- Realizacja celów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami,
- Budowanie trwałych, pozytywnych relacji z pacjentami oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi telefonicznej.
Szukamy osoby, która:
- Lubi pracę z ludźmi i potrafi nawiązywać kontakt z różnymi typami osobowości,
- Posługuje się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę (ok. 30% pacjentów to osoby anglojęzyczne),
- Ma doświadczenie w pracy telefonicznej (np. call center, sprzedaż usług),
- Posiada umiejętności sprzedażowe i potrafi pracować z jasno określonymi celami,
- Jest odpowiedzialna, samodzielna i dobrze zorganizowana.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na pełen etat,
- Wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę pracy,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny, dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe), grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
Najnowsze komentarze