Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Prowadzi procesy wybranych zmian porejestracyjnych w pozwoleniu lub dokumentacji będącej podstawą wydania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu dla produktu leczniczego zarejestrowanego w procedurze narodowej
- Weryfikuje formalnie wnioski oraz dołączoną dokumentację dotyczącą zmian w pozwoleniu lub dokumentację będącą podstawą wydania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu dla produktu leczniczego zarejestrowanego w procedurze narodowej
- Przekazuje dokumentację złożoną w procesie zmian do innych komórek organizacyjnych Urzędu
- Udziela wnioskodawcom informacji na temat wymaganej dokumentacji i czynnościach związanych z postępowaniami dotyczącymi zmian porejestracyjnych
- Ocenia, w zakresie określonym w Standardowej Procedurze Operacyjnej, wnioski oraz dołączoną dokumentację dotyczącą zmian w pozwoleniu lub dokumentację będącą podstawą wydania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu dla produktu leczniczego zarejestrowanego w procedurze narodowej
- Przygotowuje projekty decyzji, postanowień i innych pism w zakresie prowadzonych postępowań
- Przygotowuje okresowe sprawozdania z działalności Wydziału
- Wykonuje czynności administracyjne związane z obsługą wniosków
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Podstawowa znajomość ustawy Prawo Farmaceutyczne
- Podstawowa znajomość ustawy o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
- Podstawowa znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
- Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office
- Praktyczna znajomość obsługi urządzeń biurowych
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zwięzły i logiczny
- Dokładność
- Rzetelność
- Komunikatywność
- Asertywność
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Podstawowa znajomość rozporządzenia Komisji (WE) nr 1234/2008
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
Najnowsze komentarze