Naczelnik wydziału

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Naczelnik wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 148358

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz dostępem do informacji o klauzuli "zastrzeżone".


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Zarządza pracą Wydziału (m.in. dzieli pracę, monitoruje postępy pracy, wyjaśnia, instruuje oraz wspiera pracowników w realizowaniu zadań, zatwierdza efekty pracy, dokonuje bieżącej i okresowej oceny pracy pracowników, motywuje pracowników, wnioskuje o awanse i nagrody).
  • Nadzoruje działania związane z opracowywaniem rozwiązań w zakresie systemu opieki nad osobami starszymi i monitoruje ich wdrożenie.
  • Nadzoruje i prowadzi sprawy związane z: koordynowaniem procesu zbierania sprawozdań, w tym przygotowaniem zestawień statystycznych; przygotowaniem planu działalności Wydziału i monitorowaniem jego realizacji; opracowaniem dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału; przygotowaniem projektów wyjaśnień i odpowiedzi organom kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Nadzoruje realizację zadań Wydziału, które wynikają z wewnętrznych regulacji i procedur Departamentu w zakresie planowania i sprawozdawczości, innych regulacji zewnętrznych wymagających przygotowania dokumentów, procedur, zaleceń o charakterze „ponadwydziałowym” oraz współpracuje w tym zakresie z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM i instytucjami zewnętrznymi.
  • Nadzoruje sprawy związane z przygotowywaniem programów i strategii krajowych dotyczących polityki senioralnej w zakresie właściwości Wydziału oraz monitorowaniem ich wdrażania.
  • Nadzoruje obsługę Międzyresortowego Zespołu do spraw systemowych rozwiązań związanych z opieką nad osobami starszymi.
  • Koordynuje prace związane z przygotowywaniem założeń do projektów aktów prawnych, w szczególności w odniesieniu do osób starszych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • Posiadanie wiedzy z zakresu polityki społecznej i senioralnej
  • Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi; ustawy o pomocy społecznej; przepisów dot. zamówień publicznych; przepisów dot. ochrony danych osobowych; zasad funkcjonowania administracji publicznej; zasad udostępniania informacji i dostępu do informacji publicznej; zasad zarządzania i organizacji.
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych: zarządzanie ludźmi; komunikacja, w tym asertywność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie tworzenia lub opiniowania aktów prawnych lub w zakresie obsługi procesu legislacyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Znajomość techniki prawodawczej, procesu legislacyjnego

Najnowsze oferty pracy:

Rekruter telefoniczny / Rekruterka telefoniczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Radom

Więcej informacji

Pracownik prowadzący proces produkcyjny

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Naczelnik wydziału

wczoraj

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer,...

Więcej informacji

Naczelnik wydziału

2025-02-16

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner,...

Więcej informacji