Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. reklamy

URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. reklamy
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0870
OBOWIĄZKI:
Wdrażanie uchwały krajobrazowej oraz jej realizowanie i monitorowanie. Inwentaryzacja oraz aktualizowanie bazy danych nośników reklamowych, małej architektury i ogrodzeń. Prowadzenie postępowań w tym wydawanie decyzji administracyjnych dotyczących usunięcia reklamy z przestrzeni publicznej i nałożenia kary za nie usunięcie w odniesieniu do reklamy niezgodnej z tzw. uchwałą krajobrazową. Opiniowanie planowanych szyldów i nośników reklamowych w zakresie zgodności z tzw. uchwałą reklamową. Przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie. Udostępnianie informacji publicznej. Przygotowywanie projektów dokumentów, informacji i danych dla Wójta i Rady Gminy w zakresie powierzonych zadań. Współpraca z zespołem radców prawnych. Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do wypełniania raportów i sprawozdań z zakresu statystki publicznej, zgodnie z kompetencjami.Wykonywanie czynności związanych z kontrolami (NIK, RIO, Komisji Rewizyjnej) i audytami. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta oraz Zastępcę Wójta. Przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi, petycje, udzielanie informacji publicznej w zakresie właściwości komórki. Umowa o pracę na czas nieokreślony na pełny etat w godzinach 8:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5040 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".Aplikacja pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110372025,p1392993195
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach administracja, architektura lub architektura krajobrazu. Staż pracy co najmiej 1 rok. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, ustawy o rewitalizacji, ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Znajomość programów GIS (np. QGIS Doświadczenie zawodowe w zakresie kształtowania przestrzeni publicznych i dbałości o ich estetykę. Doświadczenie związane z szeroko pojętą rewitalizacją. Znajomość programów CAD. Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w administracji publicznej. Prawo jazdy kat. B i posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, dyspozycyjność. Umiejętność szybkiego, wydajnego i efektywnego realizowania powierzonych zadań oraz planowania i organizacji pracy. Wyczucie estetyczne, kreatywność i innowacyjność, odpowiedzialność, skrupulatność i sumienność oraz determinacja w dążeniu do celu. Doświadczenie w realizowaniu, projektowaniu lub opiniowaniu projektów architektonicznych/urbanistycznych/plastycznych. Umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia konsultacji, prezentacji.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pracownik Ochrony - obiekt handlowy

dzisiaj

Securitas Polska

mazowieckie / Warszawa, Praga-Północ

Więcej informacji
Więcej ofert pracy