Pracownik Recepcji Medycznej

Centrum Zdrowia Psychicznego Piaseczno jest placówką oferującą kompleksową opiekę specjalistyczną w ramach świadczeń psychiatrycznych i psychologicznych dla ponad 160 tys. dorosłych mieszkańców Powiatu Piaseczyńskiego.

Pracownik Recepcji Medycznej
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Opis stanowiska:
  • bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentem;
  • prace administracyjne związane z obsługą pacjenta;
  • współpraca z personelem medycznym;
  • rejestracja usług medycznych (internetowa, telefoniczna, bezpośrednia);
  • obsługa systemów informatycznych - wprowadzanie danych;
  • zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów wewnątrz placówki.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie;
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (od pon. do piątku w godzinach 8:00-20:00);
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Oferujemy:
  • wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego;
  • elastyczną formę zatrudnienia (umowę zlecenie lub kontrakt B2B);
  • szkolenia wewnętrzne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Menedżer Zespołu Sprzedaży

dzisiaj

Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.

mazowieckie /

Więcej informacji

Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Pracownik Recepcji Medycznej

dzisiaj

Przychodnia SPORTSLAB

mazowieckie / Warszawa, Ochota, Blisko Żwirki i Wigury

Jeśli: Rozmawiając z ludźmi czujesz się jak przysłowiowa „ryba w wodzie” a dobre słowo od profesjonalnie obsłużonego klienta daje Ci satysfakcję i...

Więcej informacji

Recepcjonista / Recepcjonistka

wczoraj

Medicover Stomatologia

mazowieckie / Warszawa, Wilanów, ul. Rzeczypospolitej 33

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa...

Więcej informacji