Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracownik telefonicznego wsparcia obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/07241
OBOWIĄZKI:
- obsługa telefoniczna klienta;- praca przy użyciu komputera;- weryfikacja poprawności adresów oraz telefonów w ofertach;- pomoc klientom w realizacji zamówień;- praca może być wykonywana zdalnie z miejsca zamieszkania pracownika;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagania:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok;- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;- umiejętność obsługi komputera;- umiejętność obsługi telefonu;- doskonała znajomość języka polskiego;Praca w godzinach: 08:00 - 16:00;

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ możliwa premia;Pracodawca oferuje również możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Najnowsze oferty pracy:

Specjalisty w Dziale Inwentaryzacji

dzisiaj

Warszawski Uniwersytet Medyczny

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Pomocnik hydraulika

wczoraj

4DOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta

wczoraj

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

2025-07-29

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i...

Więcej informacji