Referent do spraw administracyjnych

Miejski Urząd Pracy w Płocku
Referent do spraw administracyjnych
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/25/0639
OBOWIĄZKI:
Skanowanie dokumentów, zarządzanie korespondencją biura, sporządzanie raportów, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie dokumentacji, bieżąca organizacja biura, obsługa klienta, odbieranie telefonów, wykonywanie prac według wskazań przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Najnowsze oferty pracy:

Architekt kreatywny

dzisiaj

BBGK Architekci Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Blisko tramwaj, metro, autobus, PKP Powiśle

Więcej informacji

Pracownik Recepcji – branża medyczna

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Samodzielny Referent ds. administracyjno-gospodarczych (stanowisko urzędnicze)

dzisiaj

Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego

mazowieckie / Zielonka

Prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych, ochroną danych osobowych, realizacją zadań z zakresu kontroli zarządczej, zakładowego...

Więcej informacji

Referent

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu

mazowieckie / Zwoleń

obsługa administracyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji