Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
  • Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
  • Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy)
  • Udzielanie informacji o ofercie banku.
  • Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
  • Budowanie pozytywnych relacji i wsparcie sprzedaży produktów banku
Wymagania
  • Minimum średnie wykształcenie (mile widziane ekonomiczne)
  • Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
  • Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
  • Pozytywne nastawienie do ludzi
  • Doświadczenie w bankowości – dodatkowy atut
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanym banku (umowa o pracę)
  • Szkolenia wdrożeniowe i możliwość rozwoju
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
  • Benefity: dofinansowanie wypoczynku, pakiet medyczny i ubezpieczenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Koordynator działu sprzedaży

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Wołomin

Więcej informacji

Kierownik Laboratorium

dzisiaj

Medyczna Szkoła Policealna w Płocku

mazowieckie / Płock

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych;...

Więcej informacji

Specjalista ds. obsługi klienta

2025-08-30

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów...

Więcej informacji