Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Wejście do budynku „A" i „D" jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- Organizuje i zapewnia sprawną obsługę sekretariatu CEZAR poprzez: odbieranie, sortowanie, rejestrowanie, wysyłanie korespondencji oraz odbieranie, przekazywanie połączeń i informacji. Prowadzi wykaz spraw szczególnie ważnych i terminowych
- Zarządza kalendarzem Dyrektora CEZAR, poprzez pilnowanie terminów spotkań oraz zbieranie lub przygotowanie materiałów potrzebnych na spotkanie, powiadamianie uczestników spotkań, rezerwacje sali na spotkania, zgłaszanie gości, obsługę spotkań
- Przekazuje polecenia służbowe i inne informacje Dyrektora CEZAR. Współpracuje z kancelarią PAA oraz z sekretariatami innych departamentów i stanowiskami samodzielnymi, zarówno w zakresie merytorycznym, jak i organizacyjnym
- Przygotowuje i organizuje wyjazdy służbowe Dyrektora CEZAR, a także czuwa nad poprawnością i sprawnym obiegiem delegacji służbowych pracowników CEZAR. Zbiera informacje o krajowych i zagranicznych wyjazdach służbowych pracowników CEZAR
- Przygotowuje projekty pism, notatek, informacji
- Koordynuje i wspiera pracowników CEZAR w archiwizacji dokumentów
- Wykonuje inne prace pomocnicze i organizacyjne w tym m.in.: monitoruje nieobecności pracowników (urlopy, praca zdalna, grafik dyżurów, delegacje, wyjścia służbowe, udział w konferencjach, szkoleniach, warsztatach itp.), zgłasza zapotrzebowanie na materiały biurowe /spożywcze czy materiały reprezentacyjne, a także drobne wyposażenie potrzebne, na cele departamentu, oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie, przyjmuje od pracowników zapotrzebowanie na pieczątki i wizytówki
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze sekretarsko-asystenckiej
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Dobra znajomośc pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, niszczarka, kserokopiarka)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia sekretariatu.
Najnowsze komentarze