Specjalista do spraw handlu internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis
- kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego nadzorowanie procesów sprzedaży online (m.in. kontakt z klientem, obsługa zamówień i płatności),
- bieżące rozwijanie oferty sklepu oraz jej prezentacji na stronie sklepu,
- aktualizowanie oferty produktowej, w tym także obsługa platformy sprzedażowej w zakresie oferty produktowej (widoczność, opisy, zdjęcia, pozwiązywanie produktów w spójne oferty sprzedażowe itp.),
- dbanie o aktualność oferty na platformie e-commercowej (m.in. wygląd sklepu, aktualizacja promocji, cen, przygotowywanie ofert cross-sellingowych itp.),
- wdrażanie założeń strategii sprzedaży z uwzględnieniem działań promocyjnych,
- bieżąca analiza trendów w e-commerce, trendów na rynku oraz działań i ofert konkurencji.
Wymagania
- mile widziane doświadczenia w e-commerce,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- praktyczna znajomość sklepów internetowych,
- otwartość oraz łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,
- obsługa pakietu MS Office (w szczególności excel),
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- umowę o pracę w pełnym wymiarze
- pakiet medyczny
- praca w dynamicznym zespole
Najnowsze komentarze