Ogłoszenie numer: 10324472, z dnia 2025-10-05
Klient portalu Praca.pl
Praca w Instytucji kultury
Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy
- Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji
- Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień
- Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi
- Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy
- Przygotowywanie pism do instytucji zewnętrznych zgodnie z wytycznymi
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, mile widziane prawnicze
- Doświadczenie w administracji samorządowej lub instytucjach kultury
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość MS Office, w tym Excel i Outlook
- Umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność i zaangażowanie
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność i orientacja na potrzeby klienta
Oferujemy
- Zatrudnienie w formie umowy o współpracę lub umowy zlecenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Możliwość poszerzania kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Najnowsze komentarze