Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Bielany
Zadania:
  • Tworzenie pomysłowych treści i akcji promujących firmę
  • Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej i PR
  • Przygotowywanie materiałów promocyjnych (grafiki, infografiki, prezentacje, opisy) we współpracy z grafikami
  • Zarządzanie stroną internetową, z uwzględnieniem SEO i analityki
  • Wsparcie przy organizacji wydarzeń, konferencji i webinarów
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w marketingu lub PR
  • Wykształcenie wyższe w obszarze marketingu, komunikacji lub pokrewnym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, szczególnie PowerPoint
  • Kreatywność, inicjatywa i samodzielność
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego w piśmie
  • Dbałość o estetykę i szczegóły
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę
  • Przyjazne środowisko i wsparcie zespołu
  • Przejrzysty zakres obowiązków i jasna ścieżka rozwoju
  • System wynagrodzenia oparty na realnych celach i efektach pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kierownik / Kierowniczka Produktu Rx

dzisiaj

POLPHARMA S.A.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Personal Assistant (PA) to CEO

dzisiaj

Contract Administration Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Marketingu Nieruchomości

wczoraj

Wojas Development sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Praga-Południe, Blisko Ronda Wiatraczna (Grochów)

Opis stanowiska Tworzenie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych dla nowych projektów inwestycyjnych. Planowanie i zarządzanie kampaniami...

Więcej informacji

Specjalista ds. Marketingu Uczelni

2025-10-01

Akademia Handlowa Nauk Stosowanych w Radomiu

mazowieckie / Radom

Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących...

Więcej informacji