Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim;
  • Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka holenderskiego  (min. poziom B2);
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
  • Pakiet benefitów pracowniczych;
  • Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • Pracę w komfortowym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Spawacz

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Garwolinie

mazowieckie / Garwolin

Więcej informacji

Pomocnik mechanika

dzisiaj

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim

mazowieckie / Chrcynno

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta / Opiekun Klienta - Biuro rachunkowe

wczoraj

Pomysłowi Księgowi

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

wczoraj

Foundever

mazowieckie / Warszawa

Do twoich zadań należeć będzie: T elefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie...

Więcej informacji