Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat.
- Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści.
- Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży.
- Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.
- Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka koreańskiego (C1)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Pozytywne nastawienie i cierpliwość
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
- Praca hybrydowa po okresie wdrożenia 6-9 miesięcy
- Możliwość pracy z renomowanymi liniami lotniczymi
- Pakiet relokacyjny
- Pakiet korzyści (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)
- Bonusy za polecenie znajomych
- Pełne szkolenie wstępne
- Szybka ścieżka kariery w międzynarodowym środowisku
- Codzienna współpraca z kolegami z różnych kultur
Najnowsze komentarze