Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
  • Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji
  • Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu
  • Profesjonalne podejście do zgłoszeń i reklamacji – z empatią i skutecznością
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
  • Dobre umiejętności techniczne i administracyjne
  • Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • Dostęp do platformy benefitowej MyBenefit
  • Kursy językowe, szkolenia i ścieżki rozwoju zawodowego
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi premiami
  • Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
  • Pracę w trybie zmianowym: pon.–pt. 8:00–20:00, sob.–nd. 10:00–18:00 (rotacyjnie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Customer Advisor with Korean

dzisiaj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Wewnętrznego

dzisiaj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Konsultant ds. Obsługi Klienta

2025-08-05

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań...

Więcej informacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta

2025-08-02

English Language Centre "First Decision"

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i...

Więcej informacji