Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 10328210, z dnia 2025-10-17

Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe.
  • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji.
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług.
  • Aktualizowanie bazy danych klientów i współpraca z innymi działami.

Wymagania

  • Wysoka komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów.
  • Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
  • Zdolność do pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów.
  • Dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem.

Oferujemy

  • Stabilne wynagrodzenie z premiami za osiąganie celów.
  • Elastyczny grafik, który dopasujesz do swoich potrzeb.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazna i inspirująca atmosfera pracy.
  • Pełna transparentność i uczciwość w kwestii warunków zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik produkcji farb

wczoraj

Praca.pl

mazowieckie / Marki

Więcej informacji

Specjalista ds. efektywności energetycznej

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Customer Support with Danish

wczoraj

Concentrix

mazowieckie / Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

2025-10-17

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie...

Więcej informacji