Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych

LEKARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Miejsce pracy: Wola Ducka
Numer: StPr/25/0439
OBOWIĄZKI:
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Kontakt z klientem, znajomość systemu BDO, prawa odpadowego i ochrony środowiska. Wymagane doświadczenie w branży 15 letnie na podobnym stanowisku[Godziny pracy]: 8:00-16:00[Okres zatrudnienia]: 12 m-cy

Miejsce pracy:

Wola Ducka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

Najnowsze oferty pracy:

Pracownik Recepcji

dzisiaj

HRBC GROUP Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Ochota, okolice Dworca Zachodniego

Więcej informacji

Specjalista ds. gospodarki magazynowej

dzisiaj

InPharm Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Rembertów

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego...

Więcej informacji

Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta

2025-09-19

Benefit Systems S.A.

mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie...

Więcej informacji