Specjalista ds. Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9783577, z dnia 2025-05-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Rejestrowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych w systemie
  • Weryfikacja i rozpatrywanie spraw związanych z usługami krajowymi i międzynarodowymi
  • Współpraca z zagranicznymi partnerami i jednostkami wewnętrznymi
  • Sporządzanie zestawień i raportów związanych z obsługiwanymi sprawami
  • Przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów wewnętrznych

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie
  • Znajomość pakietu MS Office (Word i Excel)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów
  • Dobra organizacja własnej pracy
  • Gotowość do nauki i chęć rozwoju
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i przyjazne wdrożenie do obowiązków
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, zniżki partnerskie)
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Udział w inicjatywach pracowniczych i wydarzeniach kulturalnych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Magazynier - magazyn części

dzisiaj

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Więcej informacji

Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji

dzisiaj

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Stażysta / Stażystka do procesu reklamacji

dzisiaj

TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Jaktorów, ul. Potockiego 1 A

Jaktorów, ul. Potockiego 1 A Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w zakresie obsługi reklamacji klientów i uczestniczyć we wdrażaniu nowoczesnych...

Więcej informacji

Pracownik Działu Reklamacji

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Wołomin

Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych (technologiczne, ilościowe). Decyzje dotyczące obsługi zgłoszeń (naprawa, wymiana,...

Więcej informacji