Specjalista ds. Strategii Marketplace

Specjalista ds. Strategii Marketplace
Warszawa
Opis stanowiska:
  • Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce,
  • Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo),
  • Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji,
  • Przygotowywanie rekomendacji w zakresie działań Retail Media,
  • Monitorowanie wyników sprzedaży oraz raportowanie efektów działań,
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi.
Wymagania:
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z platformami sprzedażowymi i kampaniami reklamowymi,
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych (Allegro Ads, Amazon Ads),
  • Umiejętność pracy z danymi, znajomość Excela i narzędzi analitycznych,
  • Zdolności organizacyjne, samodzielność i dobra komunikacja,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i elastyczny model pracy hybrydowej,
  • Rozbudowany system benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie,
  • Możliwość udziału w szkoleniach branżowych i projektach rozwojowych,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu ekspertów,
  • Program rozwoju zawodowego i dostęp do narzędzi nowoczesnych technologii marketingowych.

Najnowsze oferty pracy:

Brygadzista serwisu sprzątającego

dzisiaj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

mazowieckie / Duchnice

Więcej informacji

Technik Farmaceutyczny

dzisiaj

Gemini Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Główny specjalista

wczoraj

Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

mazowieckie / Warszawa

Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - praca pod presją czasu, - praca w stresie, - zagrożenie korupcją, - kontakt z klientem...

Więcej informacji

Specjalista ds. Strategii Mediowych

2025-12-05

WPP Media

mazowieckie / Warszawa

Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych,...

Więcej informacji