Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 9976912, z dnia 2025-06-25

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kontakt telefoniczny z klientami.
  • Prezentacja oferty firmy.
  • Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych.
  • Aktualizacja danych w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji.
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji.

Wymagania

  • Doświadczenie w rozmowach sprzedażowych.
  • Znajomość MS Office i systemów CRM.
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Preferowane dodatkowe kwalifikacje w dziedzinach jak ochrona osób i mienia, zabezpieczenia techniczne, ppoż, utrzymanie czystości.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Zbalansowany stosunek pracy do życia osobistego.
  • Pakiet benefitów (kultura, sport, wypoczynek) do wyboru.
  • Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Glazurnik / Pracownik do układania płytek

dzisiaj

Chiara Investment Sp.zo.o.

mazowieckie / Warszawa, praca na terenie Warszawy i okolic

Więcej informacji

Starszy Specjalista w Wydziale Spraw Osobowych w Biurze Spraw Pracowniczych

dzisiaj

Centrala NFZ

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów Zrozumienie potrzeb...

Więcej informacji

Konsultant Telefoniczny

2025-06-03

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Piaseczno

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,...

Więcej informacji