Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

Ogłoszenie numer: 9917752, z dnia 2025-06-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia IT (ServiceDesk)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia użytkownikom – przyjmowanie zgłoszeń, diagnoza oraz usuwanie usterek w środowisku Windows 10/11 i Office 365
  • Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania i systemów operacyjnych
  • Przygotowywanie i wdrażanie nowych stanowisk komputerowych, zarządzanie sprzętem i inwentaryzacją
  • Monitorowanie działania aplikacji biznesowych, prowadzenie dokumentacji technicznej i procedur
  • Szkolenie pracowników z zakresu podstawowych funkcji systemów oraz narzędzi IT

Wymagania

  • Praktyczna znajomość Active Directory oraz usług Windows Server (m.in. DHCP)
  • Umiejętność konfiguracji Exchange Online i podstaw MSSQL
  • Doświadczenie w instalacji oraz utrzymaniu sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność i wysoka kultura pracy zespołowej
  • Odporność na presję czasu i umiejętność priorytetyzacji zadań
Mile widziane:
  • Praktyka z systemem ticketowym Jira
  • Podstawy administracji bazą danych Płatnika

Oferujemy

  • Elastyczne godziny pracy (start między 7:00 a 9:00) i model hybrydowy (3 dni w biurze / 2 dni zdalnie)
  • Przyjazny zespół i angażujące projekty IT
  • Prywatna opieka medyczna Enel-Med oraz karta MultiSport na preferencyjnych warunkach
  • Ubezpieczenie grupowe i program jubileuszowy dla długoletnich pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty pracy:

Kosztorysant robót ogólnobudowlanych / Inżynier budowy

wczoraj

Fabe Polska Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Więcej informacji

Zarządca internatu

wczoraj

Klient portalu Praca.pl

mazowieckie / Sulejówek

Więcej informacji
Więcej ofert pracy

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

wczoraj

QMS Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Białołęka

Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych...

Więcej informacji

Junior IT Service Desk Administrator

2025-06-04

Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.

mazowieckie / Warszawa, Rondo Daszyńskiego

Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk : Wsparcie użytkowników systemów IT, obsługa zgłaszanych zadań, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących...

Więcej informacji