Specjalista / Specjalistka ds. Wynagrodzeń i Administracji Personalnej
Warszawa
Twój zakres obowiązków
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników sklepów (współpraca z kierownikami i działami HR).
- współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych.
- weryfikacja danych w systemie, przygotowywanie zestawień i raportów.
- kontrola poprawności naliczeń (wynagrodzenia, absencje, premie).
- rozliczenia ZUS, US, PPK, PFRON, ZFŚS.
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
- analiza danych personalnych i płacowych.
- obsługa zleceniobiorców, ewidencja czasu pracy.
Nasze wymagania
- 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowego i ubezpieczeń społecznych,
- dobra znajomość Excela,
- umiejętność pracy z rozproszonym klientem wewnętrznym,
- terminowość, dokładność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane
- Nie wymagamy, byś miał_a doświadczenie we wszystkich obszarach – jeśli czegoś nie umiesz, nauczymy Cię! Najważniejsze są chęci do nauki i gotowość do pracy z danymi kadrowo-płacowym
- doświadczenie w branży retail.
- praca w dziale kadr/płac z obsługą zewnętrzną.
- znajomość rozliczeń zobowiązań publiczno-prawnych, raportowania do GUS i administrowania świadczeniami.
- znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- umowę o pracę, po 6 miesiącach umowa na czas nieokreślony,
- pracę w systemie hybrydowym( 3 dni pracujemy w biurze, ul. Targowa 72 Warszawa oraz 2 dni w domu)
- opiekę medyczna, ubezpieczenie, kartę MultiSport, zniżki na zakupy, bony i świadczenia socjalne, dostęp dla wszystkich pracowników do platformy językowej oraz wellbeing owej,
- szkolenia- dostęp do wewnętrznej platformy WIEM i możliwość udziału w projektach międzydziałowych,
- wsparcie doświadczonego zespołu. Chętnie dzielimy się wiedzą i wspólnie uczymy.
- stabilne zatrudnienie w firmie z 25-letnim doświadczeniem na rynku.
Najnowsze komentarze