Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucjami, ekspertami i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji programów na rzecz osób starszych.
- Przygotowuje zestawienia statystyczne w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału, w szczególności w zakresie przyznanych i rozliczonych dotacji.
- Współpracuje przy przygotowaniu otwartych konkursów ofert w ramach programów na rzecz osób starszych m.in. poprzez przygotowywanie dokumentacji do zawarcia umów dotacyjnych, utrzymanie stałego kontaktu z dotowanymi podmiotami, nadzór nad realizacją merytoryczną i finansową projektu oraz rozliczanie dotacji z wykonawcami zadań zleconych.
- Współpracuje z przedstawicielami resortów, instytucji i ekspertami z zakresu osób starszych w opracowywaniu dokumentów programowych, opinii, stanowisk, analiz dotyczących polityki senioralnej w zakresie wynikającym z właściwości Wydziału.
- Wykonuje inne czynności zlecone przez dyrektora.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obsłudze klienta lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi
- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; dotacji udzielanych ze środków budżetu państwa; przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych (w szczególności dyscyplina finansów publicznych), dostępu do informacji publicznej, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, polityki społecznej, polityki senioralnej, znajomości Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
Najnowsze komentarze