Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na pytania przedstawicieli urzędów i obywateli dotyczące dostępności cyfrowej
- Opiniuje projekty aktów prawnych i przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje w ramach kompetencji Centrum
- Realizuje zadania związane z organizacją szkoleń z zakresu problematyki dostępności cyfrowej
- Organizuje spotkania, w tym przygotowuje agendę, informuje o spotkaniu i przekazuje uczestnikom potrzebne informacje, sporządza notatki
- Bierze aktywny udział w ciałach doradczych i eksperckich, współpracuje z instytucjami administracji państwowej oraz organizacjami pozarządowymi krajowymi i zagranicznymi
- Realizuje zadania związane z utrzymaniem efektów kamienia milowego C16G z inwestycji C2.1.3 E-kompetencje z KPO, w tym wdrażaniem projektów rozwojowych, organizacją działań edukacyjnych oraz implementacją rekomendowanych rozwiązań wspierających rozwój kompetencji cyfrowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej oraz działalności i organizacji MC, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Umiejętności z zakresu: obsługa pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym, w szczególności MS Excel i Power Point
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu redagowania dostępnych treści www
Najnowsze komentarze