Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
2. zagrożenie korupcją,
3. częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Zakres zadań
- Nadzoruje gospodarowanie flotą na placówkach zagranicznych jako składnikami majątku Skarbu Państwa.
- Planuje środki finansowe w budżecie Biura w zakresie zakupu pojazdów dla placówek zagranicznych oraz opiniuje zasadność i zgodność z przepisami planów finansowych placówek w zakresie przyznania środków budżetowych na zakup usług i dostaw związanych z flotą pojazdów.
- Prowadzi na bieżąco listę etatów samochodowych obowiązujących w placówkach oraz nadzoruje procesy zagospodarowania pojazdów uznanych za zbędne lub zużyte w ramach limitów etatów samochodowych ustalonych dla placówek zagranicznych.
- W zakresie realizacji planów finansowych placówek, opiniuje zasadność i zgodność z przepisami wniosków o zakup usług i dostaw związanych z flotą pojazdów placówek.
- Prowadzi bazę danych pojazdów użytkowanych w placówkach zagranicznych oraz bazę informacji obejmującą warunki funkcjonowania floty pojazdów w państwach przyjmujących.
- Gromadzi i analizuje kluczowe informacje napływające z placówek w zakresie gospodarki flotą pojazdów i sporządza okresowe analizy, opinie i dokumenty planistyczne dla przełożonych w postaci raportów, zestawień dotyczących floty pojazdów będących w użytkowaniu placówek zagranicznych.
- Inicjuje i realizuje działania w zakresie optymalizacji, standaryzacji i unifikacji floty samochodowej placówek zagranicznych w tym opiniuje i tworzy zapisy projektów aktów prawnych.
- Analizuje sprawozdania placówek w zakresie gospodarowania flotą pojazdów na placówkach zagranicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze spraw administracyjnych lub finansowych lub zarządzania flotą samochodową
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość jednego z języków urzędowych EU na poziomie B2
- Znajomość aktów prawnych: •ustawy o finansach publicznych, •ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, •ustawy Prawo zamówień publicznych, •Rozporządzenia RM w sprawie gospodarowania niektórymi składnikami Skarbu Państwa
- Wiedza merytoryczna:•znajomość problematyki globalnych rynków samochodowych, •znajomość branży i techniki samochodowej, •znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i Prawa zamówień publicznych
- Umiejętność: współpracy, argumentowania (w tym komunikacji), zorientowania na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, analitycznego myślenia, odporności na stres
- Dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Znajomość: •ustawy o służbie zagranicznej, •zasad funkcjonowania administracji publicznej, •zasad protokołu dyplomatycznego.
Najnowsze komentarze